23 may 2017

Magnífica homenaxe ao mestre Agustin, de Marcelo e Dalvin Familia Peña

Marcelo e Dalvin vólvennos sorprender con esta excelente actuación. Letra: Marcelo Familia.

 

Agustín Fernández Paz era como te chamabas
e é irónico pero en Paz é onde agora xa descansas.
Escritor cunha gran sabedoría, que mágoa que xa non esteas,
pero grazas ás túas obras recordarémoste cada día.
Se che conto unha historia non me crerías,
pero é que ler en galego nunca pensei que sería,
unha das cousas esenciais na miña vida.
Todo comezou  cunha triste CARTA DE INVERNO que logo me enganchou
e me entusiasmou para seguir lendo.
Grazas a ti viaxei polo mundo como GAGARIN,
buscando A CIDADE DOS DESEXOS para tratar, de ser feliz.
Contan as historias que existen de verdade as FLORES RADIACTIVAS,
que LONXE DO MAR escribían, CONTOS POR PALABRAS,
nas que redactaban, as vidas dunhas RAPAZAS,
que NO CORAZÓN DO BOSQUE  se encontraban atrapadas,
por unha NEVE INTERMINABLE,
que nunca cesaba, nunca paraba e aínda por riba un AIRE NEGRO tamén as acompañaba.
Todas esas novelas agora forman parte da miña vida,
e é unha pena xa que un gran oco deixaxes en Galicia coa túa partida,

pero co ÚNICO QUE QUEDA É O AMOR ensináchesme que non hai que renderse por moi grande que sexa o bache.

No hay comentarios:

Publicar un comentario