23 sept 2015

Identifican a área do cerebro que "acende" cando o profesorado corrixe

Un estudo realizado por investigadores do departamento de Psicoloxía no Royal Holloway da Universidade de Londres (Reino Unido) identificou a parte do cerebro que se activa cando se identifican os erros nas tarefas que cometen os demais. Os autores consideran que este descubrimento pode axudar a atopar ferramentas que axuden a optimizar o ensino entre profesorado e alumnado.
“O córtex do cíngulo anterior parece desempeñar un papel importante mp cerebro dunha persoa que instrúe a outra. Esta rexión cerebral está involucrada en como as persoas entenden a aprendizaxe e a toma de decisións dos demais. Isto dános pistas sobre as bases biolóxicas dos comportamentos asociados ao ensino e como o cerebro traballa cando interactuamos con outras persoas”, explica a Sinc Matthew Apps, investigador da universidade británica e autor principal do artigo.

Le a nova completa en Botóns, o Portal Galego de Educación. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario