Sabíades que no mundo da publicidade non hai nada que se manexe por casualidade? Todo está pensado e elixido con moito tino por unha cadea de profesionais que saben ben cal é o obxectivo do seu traballo: convencer aos potenciais compradores para que elixan un produto… e non outro.
Para iso, os publicistas contan con moitos recursos. Un deles é o nome que se elixe para unha marca ou produto: en moitas ocasións as denominacións son moi suxerentes e conteñen unha connotación que invita a comprar aquelo que se está anunciando.
No mercado actual hai moitos nomes comerciais que proceden, intencionadamente, de linguas diferentes ao castelán: do galego, do latín, do grego, do francés, do inglés… En ocasións abonda co prestixio que se lle supón á lingua da que vén a palabra (Nissan Micra, Le beau Male (de J. Paul Goltier), O rei Centolo, as gafas Ray-Ban…), pero en moitos casos o significado do termo na lingua orixinaria aporta características engadidas que animan aínda máis ao comprador a facerse con ese produto e non con outro. Así, por exemplo, a marca Sanex, fórmase sobre o verbo latino sanare e sobre o adxectivo da mesma lingua sanus,-a, -um, que reforzan a idea de vida saudable.
Para iso, os publicistas contan con moitos recursos. Un deles é o nome que se elixe para unha marca ou produto: en moitas ocasións as denominacións son moi suxerentes e conteñen unha connotación que invita a comprar aquelo que se está anunciando.
No mercado actual hai moitos nomes comerciais que proceden, intencionadamente, de linguas diferentes ao castelán: do galego, do latín, do grego, do francés, do inglés… En ocasións abonda co prestixio que se lle supón á lingua da que vén a palabra (Nissan Micra, Le beau Male (de J. Paul Goltier), O rei Centolo, as gafas Ray-Ban…), pero en moitos casos o significado do termo na lingua orixinaria aporta características engadidas que animan aínda máis ao comprador a facerse con ese produto e non con outro. Así, por exemplo, a marca Sanex, fórmase sobre o verbo latino sanare e sobre o adxectivo da mesma lingua sanus,-a, -um, que reforzan a idea de vida saudable.
O equipo de traballo da Biblioteca Sarmiento convídate a facer un percorrido polo mundo comercial a través da exposición que se atopa nos corredores do centro. Mira toda a información que pode haber detrás de moitos nomes sobradamente coñecidos por todos nós e participa no concurso, contestando ás preguntas que cada día se formulan sobre os distintos paneis.
No hay comentarios:
Publicar un comentario